6.a

Kerékpározás a Lágymányosi-öbölben

ERDEI ISKOLA 2017
SIPITÓ PIHENŐPARK

Az elmúlt öt évben ez volt az eddigi legjobb táborom. Csupa jó és izgalmas emlékekkel

gazdagodhatott az 5.a és az 5.b is. Az egész évfolyam együtt ment, ami jó ötlet, mivel a két osztály

összebarátkozik egymással. Például az egész évfolyamban a lányok azonnal pizsamapartit tartottak.

Az indulás napján mindenkit izgalom és öröm töltött el. Busszal mentünk oda és vissza is. A buszon ki

sem fogyott belőlünk a szó, ezért az egész busz zengett a gyerek zsivajtól. A szállásunk olyan szép

volt, hogy legszívesebben azonnal odaköltöztem volna. Csiripelő madarak, selymes fű, kis tavacska

amelyben ebihalak úszkáltak, és szép virágok. Mellettünk ott volt az erdő. Azokkal akikkel egy

szobába voltam nagyon örültünk, mivel egy igazi faházat kaptunk. Fürdőszobával, nappalival, tévével,

hűtővel, és egy hálószobával. Az álomszép hely mellett, még nagyon szuper programok is voltak!

Túrázás, fagyizás, fürdés, sportolás, meg éjszakai csillagkeresés. Ami a legjobb és legizgalmasabb

élményem a táborba az az volt, amikor a szállásról elindultunk fagyizni. Az út 2 km volt. Megettük a

fagyit, és visszafelé egy vakítót villámlott, aztán akkorát dörgött, hogy mindenki visítva rohanni

kezdett. Aztán rákezdett zuhogni az eső. A zuhogó esőcseppek között megjelentek a nem is kicsi

jégdarabok. Egyeseket kupán talált, ami egy kicsit fájt nekik, de aztán épségben visszaértünk a

szállásra, és bemenekültünk a házunkba. Még épp időben, mert ahogy becsuktuk magunk mögött az

ajtót, zuhogni kezdett a jég. Hát ez volt a mi kis tábori kalandunk. Az ételek nagyon finomak voltak.

Ezt a tábort sosem fogom elfelejteni. Köszönöm Niki néninek meg Erzsi néninek és Orsi néninek ezt a

csodálatos élményt!

További képek megtekitése

Könczöl Júlia 5.b

2014-15-es tanév

Erdei táborba ment  a 3.a

Nagyon vártuk ezt a napot, végül eljött. 2015. május 11-én végre megérkeztünk Balatonfüredre. Két és fél órás volt az út. Amikor odaérkeztünk, nem is a hotelhez, hanem a Tagore sétányhoz mentünk. Ott vártak bennünket Magdi néniék, akik bemutatták a sétányt. Ezután elvezettek minket Bodorkába, a balatoni vízi világot bemutató épületek, melyben akváriumokban halak úszkáltak. Utána mentünk az Agro Hotelbe. Nagyon kíváncsi voltam, hogy néz ki a hotel. A szobák három ágyasak, fürdőszobásak és tévével felszereltek voltak. Mi (Laci, Norbi és én) a 103-as szobát kaptuk. Kedden, azaz másnap megnéztük a Kinizsi várat. Megtudtuk, hogyan épült fel a vár, miért van kőből – és még sok érdekességet. Azután ellátogattunk a postamúzeumba. Az is izgi volt. Szerdán a Tihanyi Bencés Apátságban voltunk. A templom külseje is szép volt, de a belseje gyönyörű. Szinte az egész templom aranyozott, tele precízen megmunkált szobrokkal.  Az utolsó napon (csütörtökön), a Lóczy barlangot néztük meg. A barlang nagyon szép volt, tele különböző járatokkal. Végül elérkezett a boldog hazatérés. Bár nagyon jól éreztük magunkat, hiányzott a család. Mindenki nagyon sok élményt vitt haza emlékbe.

Ha a tábor tovább tartott volna, az én történetem is tovább tartott volna.

Nagy Balázs, 3.a.

2013-14-es tanév

Bemutatkozunk

Alig telt el egy év, hogy először léptük át az iskola küszöbét és Ildikó néni szárnyai alatt máris „nagy” másodikos vált belőlünk. Kis fiókákhoz híven néha próbálgatjuk szárnyainkat, de alapvetően jó gyerekek vagyunk. Időnként próbára tesszük Ildikó néni és Petra néni türelmét, de valójában érdeklődő „nagy” másodikosok vagyunk (merthogy mi arra nagyon büszkék vagyunk, hogy már nem mi vagyunk a legkisebbek).

Szorgalmasan vesszük az akadályokat, már ami a tanulást illeti, és végtelen lelkesedéssel készülünk az iskolai-rendezvényekre, ahol kreativitásunkat és csapatszellemünket is megmutathatjuk. Nagyon jó érzés, hogy már tudunk olvasni és a girbe-gurba betűink is egyre olvashatóbbá válnak. Előfordul persze, hogy morgunk, miért kell már megint elolvasni azt a hosszú mesét, de végül persze rájövünk, hogy nincs is jobb annál, amikor otthon Anyáék csillogó szemmel hallgatják, amikor mi mesélünk nekik.

Büszkék vagyunk arra, hogy idén is eredményesen szerepeltünk a főzőversenyen, izgatottan készülünk a nagy Ludas Matyi előadásra és már előre várjuk a farsangot, ahol egy ötletes közös produkcióval fogjuk meglepni iskolatársainkat és tanárainkat. És persze szüleinket is, akik nem kevésbé izgalommal-teli várják, milyen rejtett kézműves-kézügyes tartalékaikat kell elővarázsolniuk, hogy a közösen megálmodott jelmezek tökéletesre sikerüljenek. De ezek persze jó mókák, mert a közös kézműveskedős délutánok jó kis beszélgetésre adnak lehetőséget.

Ügyesen és eredményesen sportolunk; a lányoknál a rocky a favorit, míg a fiús anyukák minden délután fogják a fejüket a fűzöldes nadrágok láttán (innen tudjuk, hogy ma is fociztak a srácok). Örömmel veszünk részt olyan lehetőségeken, mint az iskolai síoktatás, illetve nagyon boldogok voltunk (és tényleg nemcsak a szuper busz miatt, ami szállított minket), hogy korcsolyázni is eljutottunk együtt.

Jó az osztályközösségünk, szívesen jövünk suliba és mi már csak mosolygunk, a reggelente pityergő elsősökön. Mert mi már „nagy” másodikosok vagyunk.

Mesélnek a képek

Egy szép őszi délután a réten

Síelni is megtanultunk.

A jég hátán is...

Albertfalvi játszótéren is jártunk.

Ellátogattunk a Millenáris Parkba is,

ahol részt vettünk az Art Market Budapest, 2013 kortársművészeti kiállításon.

Nagy izgalommal készültünk a Lúdas Matyi előadásra, ahol a „piaci jelenetben” szerepeltünk.

A Zrínyi matematika versenyen jártunk

2014. február 21-én osztályunkból 10 tanuló (Takács Gréta, Horváth Dóra, Dávid Sára, Bozsó Boglárka, Tóth Bálint, Nagy Bálint, Janovics Máté, Janovics Márk, Deák Csongor, Demeter László) vett részt a Zrínyi matematikaversenyen. A verseny az első komoly tanulmányi megmérettetés volt iskolás életünkben és ugyan tovább nem jutottunk a döntőbe, de nagyon büszkék vagyunk az elért eredményekre!

Gratulálunk a résztvevőknek!

Kerékpáros szellemi vetélkedő -  a gyönyörű menetleveleinkért különdíjat kaptunk.

Farsang

Nagyon szeretünk sakkozni, így nem volt kérdés, hogy a farsangon sakkfigurákat elevenítünk meg a színpadon.
Szerencsére éppen 32 volt az aktív osztálylétszámunk és már csak egy jó koreográfiát kellett megálmodni (és begyakorolni) hozzá.
A szülők most is csapatmunkában varrtak-ragasztottak; egy délután alatt elkészültek a sakkfigurák jelmezei.
Már csak mozogni kellett megtanulni a szűk zsákruhákban, de kitartó gyakorlással belejöttünk a szerepünkbe.
Külön köszönjük a bónusz-tesóknak, hogy a hiányzók szerepét gyorsan pótolták :-)
Mi nagyon élveztük a szereplést és ezt megünnepelve óriásit "buliztunk" a farsangi diszkóban.

Még egy utolsó eligazítás a fellépés előtt

A komoly fekete figurák                                                                        A harcos fehérek

Itt vagyunk! - Újbuda Tehetségfesztivál

A nagy sikerű Lúdas Matyi előadással a 2.a. osztály is részt vett a vásári jelenettel az
Itt vagyunk! - Újbuda Tehetségfesztiválon. A közönség vastapssal ünnepelte a produkciót.

A vásári jelenet                                                              Egy kis táncmulatság a vásárban
A bátor Lúdas Matyi, aki civilben Balázs :-)

info@kelenvolgyisuli.ujbuda.hu

(1) 424 5374  Fax: 424-5373

1116 Budapest, Kecskeméti J. utca 14.