7.a

2016-17-es tanév

Csopak -  nyári tábor

Két éve ballagtam el, de még mindig élvezettel járok vissza Orsi néni nyári táborába, Csopakra. Idén már-bár furcsa kimondani-"ifi"ként jöttem vissza, és így is hatalmas élmény volt. Rengeteg programunk volt idén is, voltunk a Koloska-völgyben, ahol Böbi sokunk kedvence lett, batikoltunk pólót, a fiúk autómakettel ügyeskedtek, a lányok meg gyönyörű mécsestartókat készítettek, a levendulaszappanok napokon át illatoztak, és természetesen rengeteget strandoltunk. Ahogy az már hagyomány a gyerkőcök csapatokat alkotva egész héten vicces feladatokat teljesítettek, amiktől Andi néni, Orsi néni, és persze mi Ivettel is a hasunkat fogtuk a nevetéstől. Nagyon hiányzott ez a környezet, minden helyszínen megvannak a saját emlékeink, főképpen mikor esténként megpróbáltuk mondogatni az "én még nem vagyok álmos" gyerekeknek, hogy ideje lenne aludni ,mert holnap hosszú napunk lesz. Természetesen mi sem voltunk régen fáradtak, mi is éjjeleket kuncogtunk át, és sosem értettük tanáraink álmoshangját. Tulajdonképpen most már értem, és nagyon jól esett, hogy mi is része lehettünk ennek a jóleső fáradtságnak.

SchileLilu Sára (volt diák)

Európai Hulladékcsökkentési Héten hulladékokból készítettünk ajándékokat a testvérosztályunknak és a kerületben élő időseknek

Asztalitenisz diákolimpián képviseltük iskolánkat

Szádvár

Pista bácsi tájháza

Erdei iskola 2016. - Fenn a messzi északon

Az idén szeptember végén osztálytársaimmal és két mindenre elszánt nevelőnkkel öt napot töltöttünk el Szögligeten, egy kis borsodi faluban.

Öt nap,öt maradandó élmény...

A korán keléstől és a hosszú úttól kissé megfáradtunk, de izgalommal töltött el bennünket az a hír, hogy éjszakai kalandozásra indulunk. Sötétedés után indultunk, az utat csak zseblámpáink fénye világította meg. A kőfejtőnél túravezetőnk izgalmas történettel fűszerezte kirándulásunkat. Visszafelé a hallottakat felhasználva ijesztgettük egymást,egészen lefekvésig.

A kőfejtőhöz még egyszer visszatértünk, mégpedig denevérek után kutatva az ehhez megfelelő eszközökkel. Ezekkel a hangokat felerősítő masinával a denevérek tájékozódáshoz használt hangját is tisztán tudjuk hallani, bár erre sajnos nem volt lehetőségünk ugyanis - lehet, hogy a mi igenis tisztán hallható hangunk miatt - az összes denevér máshol repkedett. Élénk fantáziánk szerencsére megmentette az unalmasságtól kirándulásunkat,mivel  véleményem szerint megszólalásig - és azután is - hasonlítunk a denevérekre.

A következő élményért nem kellett messzire mennünk. A szállásunk előtt csordogált egy patak, ennek vizét vizsgáltuk meg. Minden 3 vagy 4 fős csapat kapott egy hálót, amivel befogtuk azt amit csak találtunk. Sok különös lényt találtunk, kiemelném a "discorákot" ami szinte állandóan táncolt. A tálban összegyűjtött állatkákat egy nagyítós szerkezettel közelebbről is megtekinthettük. Érdekes,fantáziánkat megmozgató program volt ez.

Szerdán két festői szépségű barlangot csodálhattunk meg. A Rákóczi-barlang és a Baradla-barlang is 10 pontot érdemel egy 5-ös szépségskálán. Számtalan cseppkövet a látogatók neveztek el furcsa,érdekes kinézetük alapján. Különösen megéheztünk amikor megérkeztünk a "csokiszökőkúthoz", a "karamelláradathoz" és a "bacon-höz". A második megtekintett földalatti képződményben megnézhettük a "Csillagvizsgálót" a világ 17. legnagyobb cseppkövét,melyet a gyerekek túldíszített karácsonyfának is hívnak. Csábító lehetőség nyílt arra, hogy egy-egy szép cseppkövet letörjünk ám tudtuk, hogy ez évezredek munkáját pusztítanánk el ezzel.

És mi az ötödik?

A nevetés, a jókedv, és a tréfák a barátokkal,mint például mi lettünk  "Legbüdösebb Szoba Díj" büszke tulajdonosai ; a lefekvés utáni esti mesék - tervezem kiadatni a Nagyravágyó szekrény című kötetem - vagy éppen a baráti foci különleges szabályokkal.

Orbán Levente 6.a

2013-14-es tanév

3.a osztály eseményei képekben

Meseparkban jártunk

A 4 matekos - Bolyai Matematika Csapatverseny IV. helyezés

Látogatás a Mezőgazdasági Múzeumban

Mikulásváró a testvérosztállyal

A Ludas Matyi előadáson mi voltunk az erdő lakói és persze fák, bokrok :-)

Vidám, jó hangulatú, izgalmas házibajnokságokon vettünk részt

Farsangi mulatságunk is jól sikerült

Korizni jártunk a BHG-pályára

A Víz Világnapja alkalmából ellátogattunk a szikvizeshez

Nagy izgalommal készültünk Anyák napjára

... és a meglepetések...

Anyák napi műsorunk

KRESZ-vetélkedőn

Úszni jártunk a Nyéki Imre Uszodába

A zöldítő szombaton vidáman kertészkedtünk

Kalandos túránk a Rupp-hegyen

Jó "buli" volt a fogászat

info@kelenvolgyisuli.ujbuda.hu

(1) 424 5374  Fax: 424-5373

1116 Budapest, Kecskeméti J. utca 14.